Zakup wyposażenia dla SP im. Ludwika Kupczyka w Seredzicach

  • Numer postępowania IGP.271.20.2025
  • Typ postępowania Postępowanie krajowe
  • Tryb udzielania zamówienia Tryb podstawowy

    Uwagi

    Upłynął termin na zadawanie pytań w postępowaniu, na które Zamawiający musi udzielić odpowiedzi: 2025-11-03

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-07 12:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-07 12:30
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-10-30 15:31
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-10-30 15:31 -
    icon Ogłoszenie 2025/BZP 00506863/01.pdf 2025-10-30 15:31 103 KB
    icon SWZ.pdf 2025-10-30 15:31 1.08 MB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    icon Zawiadomienie o unieważnieniu wyboru oferty najkorzystniejszej.pdf 2025-11-21 13:41 828 KB

    Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia

    Numer części Nazwa części Wartość brutto zamówienia podstawowego Data publikacji
    1 Zakup wyposażenia dla SP im. Ludwika Kupczyka w Seredzicach Część 1 – Zakup mebli i pomocy dydaktycznych. 129 206,00 PLN 2025-11-07 12:05:53
    2 Zakup wyposażenia dla SP im. Ludwika Kupczyka w Seredzicach Część 2 – Zakup komputerów wraz z urządzeniami. 50 857,00 PLN 2025-11-07 12:05:53

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Załącznik nr 1A- Formularz Ofertowy - Zakup mebli i pomocy dydaktycznych - Część 1.docx 2025-10-30 15:37 24 KB
    icon Załącznik nr 1B- Formularz Ofertowy - Zakup komputerów wraz z urządzeniami - Część 2.docx 2025-10-30 15:37 24 KB
    icon Załącznik nr 2- Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu(2).docx 2025-10-30 15:37 25 KB
    icon Załącznik nr 3 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania(6) (2).docx 2025-10-30 15:37 27 KB
    icon Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia.docx 2025-10-30 15:37 22 KB
    icon Załącznik nr 5A - opis oraz zdjęcia poglądowe mebli i pomocy dydaktycznych - Część 1.xlsx 2025-10-30 15:37 1.89 MB
    icon Załącznik nr 5B - opis oraz zdjęcia poglądowe komputerów wraz z urządzeniami - Część 2.xlsx 2025-10-30 15:37 438 KB
    icon Załącznik nr 6A - Wzór umowy - Zakup mebli i pomocy dydaktycznych - Część 1.docx 2025-10-30 15:37 42 KB
    icon Załącznik nr 6B - Wzór umowy - Zakup komputerów wraz z urządzeniami - Część 2.docx 2025-10-30 15:37 44 KB
    icon Załącznik nr 7 - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.docx 2025-10-30 15:37 23 KB
    icon Formularz cenowy Część 1- Załącznik do umowy - Zakup mebli i pomocy dydaktycznych.xlsx 2025-10-30 15:37 1.94 MB
    icon Formularz cenowy Część 2 - Załącznik do umowy - Zakup komputerów wraz z urzadzeniami.xlsx 2025-10-30 15:37 438 KB

    Informacje o wynikach

    Nazwa części Data publikacji
    Informacja o zmianie wyboru dotyczy części: 2 2025-11-21 15:19
    Informacja o wynikach dotyczy części: 1, 2 2025-11-14 15:36

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa